Vrije dag - Reisverslag uit Ozurget’i, Georgië van Jeroen, Marloes, Koen en Finn Zonnebeld - WaarBenJij.nu Vrije dag - Reisverslag uit Ozurget’i, Georgië van Jeroen, Marloes, Koen en Finn Zonnebeld - WaarBenJij.nu

Vrije dag

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Jeroen, Marloes, Koen en Finn

08 Augustus 2018 | Georgië, Ozurget’i

Even helemaal niets hoeven... geen dagprogramma
Best fijn!

Lika heeft alweer ideeen en zelf zijn we toch ook aan het nadenken hoe we deze dag gaan invullen.

Het wordt een tripje naar Fort Petra, waarna we meteen ook het strand kunnen bezoeken. In de middag is er dan tijd om bij de rivier te vissen, spelen en relaxen.

Fort Petra is gesitueerd net onder kobuleti en ligt op een heuvel uitkijkend over zee. Al is dit fort klien, het is er prachtig door het uitzicht en de vele muren die hier nog overeind staan.
Het weer is een beetje grijs, jammer, maar we weten hoe sneldet hier kan veranderen. We maken ons dus weinig zorgen.

Na voldoende te hebben bekeken, zoeken we het nabije kiezelstrand op. Wat verder van Batumi blijkt het strand wel rustig te zijn en ook het miezerige weer zorgt ervoor dat mensen vandaag het strand vermijden.
Prima voor ons!
In de stromende regen zwemmen we in de zwarte zee die veel warmer is dan de koude druppels die uit de lucht komen vallen.

Na anderhalf uur zijn we ook met het zwemmen we klaar en gaan we richting huis. Onderweg nemen we wat worst en brood mee, want zwemmen maakt hongerig. (En alvast taart voor morgen)
Eenmaal thuis maakt Jeroen een vuurtje en roostert wat worst. Dat is genieten, een mini BBQ. Zeker de jongens, die de gevulde aubergine nu wel zat zijn, smullen van het vlees.

Aangezien ik me niet zo fit voel, besluit ik een paar uur bij te gaan slapen en de mannen vertrekken naar de rivier om te vissen met de bamboohengel van Germani.
Ze vangen niets, maar genieten wel...

Prima dus!

Een heerlijk lome dag, we waren er aan toe!