De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Jeroen, Marloes, Koen en Finn Zonnebeld - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Jeroen, Marloes, Koen en Finn Zonnebeld - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Jeroen, Marloes, Koen en Finn

21 April 2017 | Nederland, Nijverdal

Op de tafel midden in de kamer liggen stapeltjes kleding, verzamelde spulletjes, belangrijke documenten, paspoorten, camera, kabeltjes, toiletspullen en mijn checklist.
Deze geordende chaos op de tafel is mijn manier om te kijken of we dan écht alles hebben voor de reis die we vanaf morgen gaan maken.
Iedereen checkt straks zijn stapel en kan toevoegen wat ze nog nodig hebben voordat het de koffer in gaat.

Voor Koen en Finn wordt het de eerste keer zo ver op reis en dan meteen ook een heel bijzondere, want morgen vertrekken we voor 16 dagen naar het land van de reizende zon...

Reuze spannend! Niet alleen voor hen, maar ook voor Jeroen en mij: het is erg lang geleden dat we een verre reis hebben gemaakt en helaas ging dat in 2004 en 2005 niet vlekkeloos.
Laten we het daarom maar gezonde spanning noemen, want we hebben er vooral veel zin aan en zijn ontzettend nieuwsgierig wat Japan ons zal brengen....

Morgen rond deze tijd zijn we in ieder geval al een mooi eindje op weg!

Zin aan!

• 22 April 2017 - 11:20

Christel :

Familie Zonnebeld wij wensen jullie een onwijs mooie, bijzondere reis toe.
    Dat al jullie verwachtingen uit mogen komen.
    Liefs de Hiddinkjes

• 24 April 2017 - 14:48

Fam. Rudde:

Komt allemaal goed. Geniet van alle avonturen..